Slik kan du sende en søkestrategi fra en Ovid-base til en låner

Hei,

jeg har av og til behov for å sende en komplett søkestrategi til en låner. Jeg har hatt mye korrespondanse med Ovid om dette og de har forsynt meg med ulike oppskrifter, som jeg ikke fikk til å fungere.
Men idag fikk jeg testet den nyeste oppskriften (som jeg fikk for ett år siden!) og den fungerte supert!

Det heter «Create Search Link Tool«. Bruk veiledningen oppe til venstre, den er enkelt og nyttig.

One thought on “Slik kan du sende en søkestrategi fra en Ovid-base til en låner

Skriv en kommentar

